Beste SVO-ers,

Met het oog op het nieuwe seizoen, zijn er een aantal dingen die ook voor jou belangrijk zijn om te weten:

Afmelden
Wil je stoppen bij SVO? Dat vinden we natuurlijk jammer! Denk er wel om dat je schriftelijke opzegging voor 1 april 2022 bij ons binnen moet zijn.

Nieuwe leden
Vanaf komend seizoen maken we voor nieuwe leden gebruik van een puntensysteem. Wil je bijvoorbeeld meehelpen als trainer, teammanager of chauffeur bij uitwedstrijden? Dan scoor je meer punten en is er sneller een plek voor jou of je kind.

Kennismaking
Als er voldoende animo bestaat, worden potentiele nieuwe leden uitgenodigd voor een kennismakingsochtend.

Teamindeling
Tijdens de maand april gaan de trainers de nieuwe teamindeling bepalen. Begin mei hoor je dan in welk team je volgend seizoen speelt.

Spelregelbewijs!
Wist je dat elke speler vanaf 14 jaar een geldig spelregelbewijs moet hebben? Komend seizoen gaat de bond hier zeer streng op controleren. En dat betekent dat je zonder bewijs gewoon niet-mag-spelen! Wil je weten hoe het werkt? Mail snel naar wedstr_secretaris@svo-basketball.nl

Nieuws van de penningmeester
SVO is financieel gezond en dat willen we graag zo houden. Daarom zoeken we met spoed een nieuwe penningmeester. Benieuwd wat het inhoudt en hoeveel tijd het kost? Neem dan even contact op met Paul Lebens op penningmeester@svo-basketball.nl.

Goede communicatie
Heb jij verstand van communicatie? Dol op social media? Thuis in websitebeheer? Dan is SVO dringend op zoek naar jou! Voor meer informatie kun je contact opnemen met Astrid: voorzitter@svo-basketball.nl.