SPECIALE AANDACHT

HELP MEE MET BASKETBALL’S COOL en meer

24 oktober 2022

Beste spelers, beste ouders, beste coaches, beste vrijwilligers,

Een gezamenlijke oproep van SVO en UBALL. De plannen bij beide verenigingen zijn groots en de besturen kunnen het niet alleen. We kunnen daarom de hulp van ouders en spelers hard gebruiken.

Basketball’s Cool op woensdagmiddag ten einde? Niet met jouw hulp!

De Basketball’s Cool is de ideale opstap voor vele beginnende jonge spelers om het basketballen te ontdekken. In een uur tijd leren ze op eenvoudige wijze schieten, lay-ups lopen, dribbelen en wedstrijdjes spelen. We organiseren dit op woensdagmiddag van 16.30 tot 17.30 en vrijdagavond van 18.00 tot 19.00.

Op woensdagmiddag hebben we op (zeer) korte termijn ondersteuning nodig bij de Basketball’s Cool.

We zoeken:

• Een ‘ouder’ / basketballer (18+) die de coördinatie van deze woensdagmiddag voor zijn of haar rekening wil nemen
  • Twee tot drie basketballers (14+) die de beginnende basketballers de oefeningen willen uitleggen en hen willen begeleiden. Voor SVO-ers en UBALL-ers is training geven een ideale manier om ook je eigen talent te ontwikkelen.

Wanneer niemand zich aanmeldt, zien wij ons helaas genoodzaakt om de Basketball’s Cool op woensdagmiddag te stoppen. En dit is heel jammer voor de inmiddels meer dan 25 kinderen die hier wekelijks aan deelnemen.

Andere manier van helpen?

Mocht je nu niet kunnen of willen helpen bij de Basketball’s Cool op woensdagmiddag. Denk dan ook eens aan scheidsrechter worden, meehelpen met het organiseren van een toernooi, zelf trainer worden of helpen bij sponsoring en commercie.

Kortom, er valt genoeg te doen. Samen maken we basketball mogelijk voor jonge en oudere spelers!

Sportieve groeten,

SVO Bestuur & UBALL Bestuur