Beste SVO-ers,

Hierbij een wat uitgebreidere nieuwsbrief. Deze dagen hebben we veel zaken te communiceren.

Nieuwe website SVO is live!
Het verhogen van onze online zichtbaarheid is één van de belangrijkste pijlers die het nieuwe bestuur bij aantreding heeft uitgezet. Met de lancering van de nieuwe website www.svobasketball.nl en toenemende activiteiten op diverse social media platformen is een grote stap in de goede richting gezet.

Nu is het natuurlijk belangrijk om door te pakken. De website is live, maar nog zeker niet compleet gevuld met de beoogde content. Ook is er nog zoveel meer mogelijk in het gebruik van social media. Voldoende ruimte voor verbetering dus. Jullie feedback en hulp hierbij is enorm waardevol. Heb je goede tips, of ben je een communicatiegoeroe die het bestuur wil ondersteunen, neem gerust en geheel vrijblijvend contact met ons op.

SVO dit seizoen 50 jaar!
Dit jubileum moet natuurlijk feestelijk gevierd worden en wel op zaterdag 18 juni. De organisatie doen we samen met een evenementenbureau, waarvan de directeur notabene een basketballer is. Succes gegarandeerd! We blijven jullie informeren, dus houdt de mail en andere kanalen goed in de gaten.

Selectietrainingen!
Het officiële einde van het reguliere seizoen voor de teamtrainingen en Basketball’s Cool is dinsdag 31 mei aanstaande. In de maand juni vinden selectietrainingen plaats voor de teamindelingen van aankomend seizoen. Via de teammanagers en coaches is hierover afgelopen week een vooraankondiging met jullie gedeeld. Zo niet, vraag er dan nog even naar.

Bij deze het toegezegde trainingsschema en overzicht leeftijdscategorieën per team. Let op; spelers nemen deel aan de selectietrainingen voor de leeftijdscategorie waar zij volgend seizoen voor uitkomen op basis van het geboortejaar. Dus een tweedejaars U14 speler, bijvoorbeeld, wordt uitgenodigd voor de U16 selectietrainingen. Voor enkele spelers geldt dit niet en die worden uiteraard bijtijds geïnformeerd.

Nieuwe tenues!
We hebben via de teammanagers appgroep al een brief gestuurd over de nieuwe tenues. Er zijn natuurlijk vragen hierover. In deze nieuwsbrief zetten we de belangrijkste punten nogmaals op een rijtje:

1. Het investeren in nieuwe tenues voor de gehele vereniging zou betekenen dat dit verdisconteerd zou worden in de contributie
  2. Het beheren en verdelen van tenues ieder jaar weer een enorme klus is, waarvoor er eigenlijk te weinig vrijwilligers beschikbaar zijn
  3. Eigendom betekent ook beter zorgdragen voor het materiaal

Bestuur SVO