Beste SVO-ers,
Hierbij een wat uitgebreidere nieuwsbrief. Deze dagen hebben we veel zaken te communiceren.
Nieuwe website SVO is live!
Het verhogen van onze online zichtbaarheid is één van de belangrijkste pijlers die het nieuwe bestuur bij aantreding heeft uitgezet. Met de lancering van de nieuwe website www.svobasketball.nl en toenemende activiteiten op diverse social media platformen is een grote stap in de goede richting gezet.
Nu is het natuurlijk belangrijk om door te pakken. De website is live, maar nog zeker niet compleet gevuld met de beoogde content. Ook is er nog zoveel meer mogelijk in het gebruik van social media. Voldoende ruimte voor verbetering dus. Jullie feedback en hulp hierbij is enorm waardevol. Heb je goede tips, of ben je een communicatiegoeroe die het bestuur wil ondersteunen, neem gerust en geheel vrijblijvend contact met ons op.
SVO dit seizoen 50 jaar!
Dit jubileum moet natuurlijk feestelijk gevierd worden en wel op zaterdag 18 juni. De organisatie doen we samen met een evenementenbureau, waarvan de directeur notabene een basketballer is. Succes gegarandeerd! We blijven jullie informeren, dus houdt de mail en andere kanalen goed in de gaten.
Selectietrainingen!
Het officiële einde van het reguliere seizoen voor de teamtrainingen en Basketball’s Cool is dinsdag 31 mei aanstaande. In de maand juni vinden selectietrainingen plaats voor de teamindelingen van aankomend seizoen. Via de teammanagers en coaches is hierover afgelopen week een vooraankondiging met jullie gedeeld. Zo niet, vraag er dan nog even naar.
Bij deze het toegezegde trainingsschema en overzicht leeftijdscategorieën per team. Let op; spelers nemen deel aan de selectietrainingen voor de leeftijdscategorie waar zij volgend seizoen voor uitkomen op basis van het geboortejaar. Dus een tweedejaars U14 speler, bijvoorbeeld, wordt uitgenodigd voor de U16 selectietrainingen. Voor enkele spelers geldt dit niet en die worden uiteraard bijtijds geïnformeerd.
- U10 – Geen selectietrainingen. De teamindelingen worden opgemaakt in samenspraak tussen de trainers en technische commissie leden.
- U12
Donderdag 02-06-2022 van 17:30 tot 19:00 uur
Dinsdag 07-06-2022 van 17:30 tot 19:00 uur - U14
Donderdag 09-06-2022 van 17:30 tot 19:00 uur
Dinsdag 14-06-2022 van 17:30 tot 19:00 uur
Vrijdag 17-06-2022 van 17:30 tot 19:00 uur - U16
Donderdag 02-06-2022 van 19:00 tot 20:30 uur
Maandag 13-06-2022 van 18:30 tot 20:00 uur
Donderdag 16-06-2022 van 17:30 tot 19:00 uur - U18
Donderdag 09-06-2022 van 19:00 tot 20:30 uur
Dinsdag 14-06-2022 van 19:00 tot 20:30 uur
Donderdag 16-06-2022 van 19:00 tot 20:30 uur
Nieuwe tenues!
We hebben via de teammanagers appgroep al een brief gestuurd over de nieuwe tenues. Er zijn natuurlijk vragen hierover. In deze nieuwsbrief zetten we de belangrijkste punten nogmaals op een rijtje:
- Onze huidige tenues zijn oud en waren al langer aan vervanging toe. We hebben diverse opties hiervoor bekeken en tijdens de ALV in december 2021 hebben we ons voorstel besproken. Nieuwe, frisse tenues die eigendom worden van de spelers. Deze keuze hebben we gemaakt omdat:
- Het investeren in nieuwe tenues voor de gehele vereniging zou betekenen dat dit verdisconteerd zou worden in de contributie
- Het beheren en verdelen van tenues ieder jaar weer een enorme klus is, waarvoor er eigenlijk te weinig vrijwilligers beschikbaar zijn
- Eigendom betekent ook beter zorgdragen voor het materiaal
- Het is even een overgang, maar je krijgt er mooie dingen voor terug. Evenals de mogelijkheid om meer trainingsmaterialen te kopen met korting!
- We hebben nu een waterdicht nummeringssysteem, waarmee iedere speler zijn nummer kan behouden, ook als hij naar een ander team gaat. Vandaar ook dat het mogelijk is om je naam op het tenue te laten zetten.
- We organiseren een aantal pasavonden, de data stonden in de eerdere brief over de nieuwe tenues. Tijdens deze pasavonden kun je ook je oude tenue inleveren. Wij zorgen dat we met alle oude tenues een goed doel steunen.
- Tenslotte: Als er echt knelpunten zijn m.b.t. de aanschaf van het nieuwe tenue, meld je dan bij ons, dan kunnen we samen een oplossing zoeken.
Bestuur SVO