Beste leden, trainers/coaches, teammanagers, vrijwilligers,

We mogen weer!! Vanaf maandag mag en zal er weer getraind worden door SVO!

We wachten verdere richtlijnen van NOC*NSF en de Nederlandse Basketball Bond af hoe en wanneer er verder wordt gegaan met de competitie.

Het is ontzettend mooi dat we weer kunnen trainen. Dus volgens het bekende schema verwachten we jullie heel graag weer komende week.

Coronarichtlijnen

Voor alle training geldt: volg de coronarichtlijnen. Oftewel:

• Bij verkoudheidsklachten blijf je thuis en doe je een zelftest.
  • Bij een positieve zelf- of PCR-test, meld je het de coaches.
  • Voor en na het sporten is de 1,5 meter afstand verplicht.
  • Voor en na het sporten is een mondkapje verplicht. Het advies is geen eigen gemaakte of stoffen mondkapje te gebruiken.
  • Publiek is bij trainingen niet aanwezig. Ouders wachten dus buiten.

Deze eis geldt niet voor de trainers.

Oefenwedstrijden

Er mogen momenteel alleen oefenwedstrijden gespeeld worden binnen de eigen vereniging. Toch zouden we heel graag weer wedstrijdritme willen opdoen. We zijn daarom aan het onderzoeken of bepaalde teams in de weekenden oefenwedstrijden tegen bijvoorbeeld UBALL kunnen spelen. Wanneer hier meer duidelijkheid over is, melden we dit.

Tot slot

Super dat we weer kunnen trainen. Tegelijkertijd moeten we ons blijven realiseren dat we het aantal coronabesmettingen hoog is. Alleen door met z’n allen de richtlijnen geldend voor de sport, maar ook daarbuiten, zo goed mogelijk op te volgen, kunnen we ervoor zorgen dat we kunnen blijven trainen (en straks wedstrijden spelen). We vertrouwen op ieders medewerking.

Veel plezier komende week!!

Voor vragen en opmerkingen kan je als altijd contact opnemen met een van de bestuursleden.

Bestuur en Technische Commissie SVO Basketball

Astrid, Mirian, John, Melvin, Paul, Jeroen, Pendong, Olaf, Dirk