Voor het seizoen 2022-2023 zijn we op zoek naar scheidsrechters met een BS3 licentie die zich willen inzetten voor onze ambitieuze en groeiende vereniging. Niet de minste vraag realiseren wij ons natuurlijk. Daarom past hier in goed overleg naar onze mening ook een vergoeding bij ter compensatie.

Weet dat al onze jeugdleden vanaf de U14 starten met de basisopleiding, wat op termijn een sterke poel van BS2 en uiteindelijk ook een goed aantal BS3 scheidsrechters garandeert? Daarnaast starten een aantal leden van de drie nieuwe heren seniorenteams het opleidingstraject zo snel mogelijk als belangrijke bijdrage aan de vereniging. We werken aan een structurele oplossing voor een tot dusver wederkerende uitdaging. Maar dat kost wat tijd…

Aankomend seizoen kan het nu in vorming zijnde U14 team, opgericht vanuit een bijzonder samenwerkingsverband tussen meerdere verenigingen, uitkomen in de 2e Divisie. Ook ons nieuwe Heren 1 kan en wil heel graag de stap maken naar de 1e klasse en vervolgens hopelijk weer terug naar de 2e Divisie. Help jij ons om dit mogelijk te maken?!

Meer weten? Neem contact op met Melvin Kosuch (tc@svobasketball.nl) of Astrid Bour (voorzitter@svobasketball.nl).