Nieuwsbrief 9 maart 2023

Nieuwe scheidsrechters direct aan
de slag

Beste leden, ouders, trainers, coaches, vrijwilligers,

Wij zijn heel blij dat meerdere spelers afgelopen week de cursus voor scheidsrechter succesvol hebben afgerond. Met de inzet van vele scheidsrechters kunnen we ervoor zorgen dat alle teams de vele wedstrijden kunnen blijven spelen.

We hebben helaas te maken met een groot aantal blessures onder onze ervaren scheidsrechters, waardoor we genoodzaakt zijn de nieuwe scheidsrechters vanaf dit weekend in te plannen.

We snappen dat dit spannend is. Elke beginnende scheidsrechter zal daarom altijd samen met een ervaren scheidsrechter fluiten. Ook doen we ons best om rekening te houden met de zwaarte van de wedstrijd. Én de coaches van onze teams weten dat we met een beginnende scheidsrechter de wedstrijd leiden. Zij houden hier rekening mee.

De eerste wedstrijd fluiten is een grote stap. Samen zorgen we ervoor dat deze stap een succes wordt. Het eigen thuispubliek staat ook achter onze scheidsrechters.

Heb je nog vragen, mail dan even naar voorzitter@svobasketball.nl.