Extra nieuwbericht!

PDF versie hier

Beste leden, ouders, verzorgers, trainers, coaches, vrijwilligers,

ALV

Aanstaande maandag zou onze Algemene ledenvergadering plaatsvinden. Helaas moeten we deze vergadering een paar weken opschuiven, in verband met het niet compleet zijn van alle benodigde stukken. De nieuwe datum is vastgesteld op maandag 27 november aanstaande, van 19.30-21.00u, online. We rekenen op een grote deelname van onze leden in de vorm van een substantiële representatie van onze competitie-en recreantenteams. De officiële uitnodiging is bijgevoegd bij deze nieuwsbrief. We hopen jullie te zien de 27 ste november!

Peanuts Basketball

Zeer recent is er een mooi nieuw initiatief opgestart. De Basketball’s Cool opzet is onder de loep genomen en de aanpak is gewijzigd. Voor de “kleintjes” (6 en 7 jaar) gaan we het zogenoemde peanuts basketbal opzetten, te beginnen na de kerstvakantie. In een groep van maximaal 20 kinderen wordt er training gegeven, die is afgestemd op de jonge leeftijd van de spelers en die gericht is op het aanleggen van goede basis skills. De kinderen in deze leeftijdsgroep zullen recreatief lid worden van SVO, 1x per week trainen en contributie gaan betalen. Dit plan is bij de Basketball’s Cool groep enthousiast ontvangen en de eerste trainingsgroep zit al vol. Aanmelden kan voor nu dus niet meer.

Basketball’s Cool

Voor de leeftijden van 8 tot en met 11 jaar blijft de Basketball’s Cool in de bekende opzet wel bestaan. We hebben echter helaas nog steeds geen trainers gevonden. We zijn op dit moment aan het onderzoeken of we met 3×3 Unites tot een nieuwe opzet kunnen komen. Zodra hier meer informatie over bekend is, zullen wij dit zo spoedig mogelijk met jullie delen.