page1image3131008

Tenues

Bij SVO moet ieder lid dat competietie speelt een club tenue bestellen in de webshop. Deze tenues zijn van een hoge kwaliteit, ademend, vochtregulerend, snel drogend, licht en comfortabel. Het tenue wordt jouw eigendom, en wordt dus ook door jou zelf aangeschaft.

De tenues dienen voor eind 6 weken voor het begin van de eerste wedstrijd besteld te zijn zodat ze allemaal op tijd geleverd kunnen worden.

Let op! Zonder tenue kan er niet mee gedaan worden aan de wedstrijden, dus zorg dat je er op tijd bij bent.

Bestellen:

Het tenue moet je zelf bestellen. Ga hiervoor naar onze website
(www.svobasketball.nl) en klik op Shop onderin de pagina. Kom
je hier voor het eerst, maak dan een account aan. Dit doe je door
in de Shop rechts bovenin te kiezen voor ‘Account aanmaken’.
Hierna krijg je de clubkorting te zien. Op de website kunt je
betalen met iDeal. Rugnummers worden door onze leverancier toegekend aan de hand van het team waarin wordt gespeeld. Er kan geen voorkeur nummer worden opgegeven.

Passen:

Om te zorgen dat je de juiste maat bestelt, organiseren wij pas-avonden. Op deze avonden staan wij met pas-tenues in Sportcentrum Oudenrijn.

Ieder seizoen wordt hierover gecommuniceerd. Mocht je de pasavonden hebben gemist en wil je toch graag passen, neem dan even contact op met het wedstrijdsecretariaat via onderstaand email adres.

U-Pas

Gebruik je een U-pas en woont je in de gemeente Utrecht? Dan is er een extra regeling via het Paul Verweel Sportfonds voor de aankoop van kleding. Dit gaat niet van het saldo op jouw U-pas af. Je kunt hiervoor een aanvraag doen via: www.paulverweelsportfonds.nl

Voor vragen kun je mailen met: wedstrijdsecretaris@svobasketball.nl

Beste Basketballer,