SVO is jarig en we vieren feest!

Beste spelers, ouders, verzorgers, oud-leden, vrijwilligers,

Sportvereniging Oudenrijn Basketball (SVO) bestaat 50 jaar! Je had het vast al wel op Facebook of Instagram gezien. We gaan onze verjaardag vieren op zaterdag 18 juni vanaf 10.30. En jij bent uitgenodigd!

Natuurlijk hadden we graag onze vijftigste verjaardag al eerder gevierd, maar door de vorig jaar geldende coronamaatregelen kon het feest niet georganiseerd worden. Nu wel en dat gaan we uitgebreid doen.

Vanaf 10.30 uur staat voor jullie koffie en gebak klaar in Sportcentrum Oudenrijn. Daarna gaan we deze extra opgedane calorieën er direct weer af sporten. Met diverse basketball-activiteiten voor jong en oud en van (oud-)speler tot ouders vieren we wat ons al 50 jaar bindt: basketball in de volste breedte van de sport!

Tijdens de dag is er de mogelijkheid om samen te lunchen.

Onze verjaardag sluiten we af met een borrel en diner. En heffen we samen het glas op de afgelopen en de aankomende vijftig jaren.

Kom je ook? En neem je je basketball-kleding mee?

Bij je aanmelding kan je een ticket kopen voor de lunch en/of het diner.